klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Saturday, February 5, 2011

bila terasa sejuk...

budak tecit nih, memang tahan sejuk. baru2 nih kan sejuk jer semacam jer belah malam sampailah ke pagi. ada satu pagi tuh, pas subuhlah, budak tecit aimy tiba2 bangun terus keluar bilik tanpa menoleh ke belakang. padahal ibu ada kat sebelah dia tapi duk berkelubunglah. memang dia xperasan. kat luar dah ada ayah duk tengok tv. ingatkan jap2 lagi dia patah masuk bilik balik, tapi nan ado. ibu kuar bilik cari dia, alih2 tengok dia tengah sedap landin kat celah kaki ayah. dah macam kucing lah pulak.. hahahaha... lena dia tido kat situ. maybe dia rasa sejuk pastu jumpa pulak port baek punya yang ada haba panas, jadinya sambung zzzz di situ. hehehe



ala... nak bermanja ngan ayah lah tuh...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails