budak tecit nih, memang tahan sejuk. baru2 nih kan sejuk jer semacam jer belah malam sampailah ke pagi. ada satu pagi tuh, pas subuhlah, budak tecit aimy tiba2 bangun terus keluar bilik tanpa menoleh ke belakang. padahal ibu ada kat sebelah dia tapi duk berkelubunglah. memang dia xperasan. kat luar dah ada ayah duk tengok tv. ingatkan jap2 lagi dia patah masuk bilik balik, tapi nan ado. ibu kuar bilik cari dia, alih2 tengok dia tengah sedap landin kat celah kaki ayah. dah macam kucing lah pulak.. hahahaha... lena dia tido kat situ. maybe dia rasa sejuk pastu jumpa pulak port baek punya yang ada haba panas, jadinya sambung zzzz di situ. hehehe

ala... nak bermanja ngan ayah lah tuh...
No comments:
Post a Comment