hehehehehe.... hari ahkak cuti lagi.
xde ke mana pun. saje nak lepak kat umah.
anak-anak dah selamat berada di school memasing.
saje anto diaorang ke school,
so ibunya dapatlah rest dan nonton cite korea
owh...hari nih adalah panas.
mentari memberikan sinaran hingga membuatkan
baju2 yang dibasuh kering dalam sejam dua saje...
suka..suka..
tapi kalo nak g jenjalan.. erk..musti berpeluh2 nih..
so, itu ajerlah yeak
ada jer gambo2 yang nak ditepekkan
tapi tahap kemalasan tinggi beno..
nanti2lah yek...
No comments:
Post a Comment