sempena cuti CNY tahun nih, kami xdak plan nak cuti2 malaysia pong. jadinya, kami buat cuti2 putrajaya jerlah. hahahaha... nama jer duk putrajaya, tapi tempat sendiri xabeh jelajah lagi. huhuhu..

jadinya hari nih, pakat bawak anak2 g main air kat swimming pool kanak2 di Pr. 9. dekat jer. kuar umah dah kat kul 10. yang beshnya, pagi nih, kami sarapan di rumah. hahahaha... mee goreng malam tadi ada banyak lebih. so, kasi perabih dululah. ramai jugak kanak2 kat swimming pool nih. jadinya abang n kakak sudah kasi amaran main dekat tepi tuh jah. xmo pegi jauh2. hhuhu..

abang n kakak dapat swimming, sementara adik pulak terjah ini playground.sibok duk practice jalan. dah setahun sebulan baru leh berjalan. hehehe... bangga si adik bile dah boleh jalan jauh. tapi xbape nak balance lagi tuh. bab memanjat memang juara. semua benda nak di panjat. hah..biorkan ajer. cuma peratikan jerlah. biar dia cuba sesuatu yang baru..baru adventure namanya... sekarang nih, dah pandai main slide. slide sensorang. ibu letakkan kat slide, ayah tunggu kat bawah... tapi budak nih, muka serius jer bila turun slide.. yang over gelak.. tentulah si ibu... lalalala
No comments:
Post a Comment