klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Tuesday, July 12, 2011

FLORIA 2011

Assalamualaikum w.b.t
 
FLORIA 2011 kembali lagi. tema kali ini adalah 'Roses Are Forever'. kali ni, kami pergi malam. erk... penah ke bawak 3 aiman nih g FLORIA sebelum ini yea? erk... rasanya xpenahlah. nih kali pertama 3 aiman nih sampai ke FLORIA. hehehe... oklah tu, at least, sampai gak.
 

cuaca malam tadi adalah ok. xpanas dan xsejuk. sedang2 jer. jalan2 sekitar tapak FLORIA. bunga2 xbape nak nampaklah cos cahaya suram2 gitu.

ala...budak tecit nih pun nak bergambar dengan katak tuh. ehh..ayah pun nak join jugak...ehe






tujuan sebenar kami datang belah malam adalah semata nak bawak 3 aiman tengok pertandingan bot berhias dan bunga api. cantik2 bot berhiasnya. ada dari Perlis, Pahang, Johor, Terengganu, AirAsia, YTL Hotels, ICity dan lain2 lagi. tengah syok2 tengok bot berhias, tetiba hujan gerimis pulak. terus kami balik. xtengok sampai habis pun.

Tourism Malaysia

Perbadanan Putrajaya

sempat ke kami tengok bunga api? well...sudah tentu sempat. kami lepak kat dalam kereta di parking lot. hehehe... tunggu punye tunggu punye tunggu, akhirnya sempat gak 3 aiman tengok bunga api.

sekian.

2 comments:

norliza said...

bestnya g pesta flora 2...liza je xberkesempatan nak g lg...

Azfaliza Abd Latif said...

kereta berhias tu tiap2 malam ada ke?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails