Assalamualaikum w.b.t
cakap jer nak g kolam ikan, tengok itik dan tengok pak chu jala ikan, wah...laju jer semuanya nak ikot. termasuklah dengan budak tecit tuh. dah tu, xkan nak tinggalkan budak tecit tuh sorang2 kat umah pulak dak. hmmm... sebelum g kolam ikan, afiff duk layan movie doraemon yang tak kali ke bape dia tontonnya xtaulah.
dia pun turunlah ke kolam ikan kejap. bila tengok xde apa yang menarik yang lagi best dari cerita doraemon, dia pun naik masuk umah semula. xlama pastu dia datang balik sambil angkat kaki suar. seksi uuu.... owh... dia tinggal sorang kat umah gamaknya. takut punye pasal, baiklah turun join adik2 sekali. hahahaha...
ntah macamane masa tuh, tahap kerajinan dia sangat tinggi. orang suh naik atas amek baldi, dia g amek. orang suh itu, dia buat. orang suh ini dia buat gak. gamaknya, dia teruja tengok pak chu dia dapat sekor demi sekor ikan talapia itam. adalah dalam 15 ekor kot tuk sekali tebaran.. fuh...hebatnya pak chu...
lenggang kangkung berjalan sambil membawa baldi kosong tuk diisi ikan. suka dia.. suka sangat. mujur malam xmengigau.
peace yo ikan. sori yo ikan. rezeki kami malam nih. ikan2 yang bakal dibakar. nampak dua ekor jer kan, tapi banyak lagi wehh...
sekian.




No comments:
Post a Comment