klik-klak-kluk
u folo, i folo too
a reminder for me...
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.
"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).
Pages
Thursday, September 3, 2009
hari pertama sahur....
Thursday, August 27, 2009
@ Wong Solo
apa ke bendanya Wong Solo ini? nama orangkah?..ehh..bukan..bukan.. ni nama restorenlah. restoren masakan jakarta, medan dan apatah satu lagi. nih first time kami p sini. nih pun gara2 mau ketemu sama my fren effa n his son iqram. menu telah siap dioder terlebih dahulu oleh effa. oleh itu, xyah cite panjang, meh tengok menu kami masa berbuka semalam...
ayam goreng (ehh..betulkan effa?) .. apa yang pasti.. SEDAP BANGET.. i loikee.. teringat masa kat bandung dulu... huhuhu... gurame jer yang xde..kalo ada, tentu tepek gambo kat sini...
yang nih sup ekor. no bad. saje ode nih cos xkan makan nasi xde kuah pulak.lagipun baru pas ujan....
yang nih pulak gado-gado. i jamah sikit jer..
sape xkenal ni ape, sila ketuk kepala sendiri...
nih brokoli ye tuan puan... hehehe... abes.. i ratah...
hohoho...nih pulak boyfriend baru mek kecit. iqram namanya. tengok pipi dia.. chubby kan.. mahal ooo.. pipi tuh... geram..geram..
oowwhh...inilah effa... kecik je orangnya.. tah bilalah nak besar.. hehehehe... dia skang nih ikut hubby dia ke UK. tapi sempena puasa n raya nih, dia baliklah ke tanah tumpah darahnya. hehehehe... at last, dapat gak kita jumpa kan.. last jumpa masa keje kat SSM lebih kurang tiga tahun lepas... huhuhu... apapapun, terima kasih bebanyak cos belanja kami berbuka.. next time my turn pulak yea...
Friday, August 21, 2009
SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN 1430H
aku rasa ari nih musti ramai yang sambut puasa dengan menyediakan pelbagai juadah yang sedap. tapi aku... hahahaha...aku sambut puasa dengan makan kuih raya dulu... kuikuikui..dah teringin sangat dah...xnyempat2 nunggu raya... hehehehe... jemput makan semua... yumyumyum










