klik-klak-kluk

u folo, i folo too

a reminder for me...

Allahu ma'i, Allahu naadhiri, Allahu syaahidi
Allah bersamaku, Allah melihatku, Allah menyaksikan aku.


"Hasbunallah wa ni'mal wakil"
(Cukuplah Allah menjadi penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung).

Pages

Instagram

Monday, July 19, 2010

FLORIA 2010

Floria...Floria.. awat tahun nih, indoornya suram giler...giler suram.. nak posing2 pun xbersemangat langsung. nak datang tuk kali kedua pun malas. xberbaloi langsung. jadinya, si ayah dan anak2nya tidak menjejakkan kaki ke Floria 2010. ini kerana ibunya dah malas nak pegi. buat penat jer.. memang xberbaloi. ( ini hanyalah pendapat sendiri..sori kalo ada yang terasa..). dek kerana dah janji nak update cite pasal Floria nih, maka ku gagahkan jua jari jemari tuk snap2. korang layan gambar jerlah. sebelum itu.. setiap gambar bunga harus ada gambar tuan punya blog yea..lalala



indoor...



indoor...



indoor.. seksi gile patung itu.. auww..



outdoor pulak...














ada duckling tau...dek kerana panas, depa lepak tepi jer.







sekian.

2 comments:

Azfaliza Abd Latif said...

tahun ni punye Floria tak best..aku pun pegi sekali je dan takde rasa nak pegi kali kedua huhu..perasan tak, banyak pokok hijau dan tak berwarna warni sangat..

nn said...

haah...suram jer kan..kan..aku pegi yg indoor jer..pastu..dah xde mood nak p terjah yang tepi tasik tuh...xbest..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails